veni vidi vici

Hopp!
stan idag. jag fick med mig ett par ljusgråa tjocka leggings.
Madde och jag har minglat runt i brillor och ätit påskägg mitt på stan, jag älskar detta vädret!!
jag vill kunna använda mina rosa vans när det är så soligt ute. Men jag kan max gå 100 meter, sen så börjar jag få så sjukt mycket skoskav. Solen gör mig på sjukt bra humör. Att vakna av att solen skiner en i ansiktet är perfectomento..
Försöker iallafall välja en pizza. Kanske ska ta någon annan än den vanliga hawai, men kanske inte ändå. Men kanske ändå.. det är ju den godaste. Min mamma är borta hela helgen = skräpmat med bröderna.Ikväll ska jag träffa mollyy och madde. Kanske ja vi får se.

Jag är förresten inte särskilt ledsen över att vi börjar skolan snart. Blir för mycket degande på loven oftast, och det uppskattas inte.
Hoppas solen håller sig en lång tid ikväll..

peace

fö mycket vatten ska rinna under många broar innan jag glömmer dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0