blod och spets.. 21.54


Jag är känslig. Som fan. Hur lite som helst kan göra mig ledsen. Jag tar allting personligt. Det är som att jag inte har något skydd runt mig, utan allting bara går rakt in i mitt hjärta. Jag hatar det. Jag trodde förresten att lärare skulle få en att må bättre. Idag så fick en lärare mig att gråta. Hon trodde att jag har fuskat med min uppsats för att den var av alldeles för hög kvalité för att vara skriven av lilla mig. Fan fan fan fan. Sedan så fortsatte hon att prata med mig som om jag var dum i huvudet, retarded hade brist på intelligens eller något sånt. Fick lust att banka hennes huvud i bänken eller skrika åt henne. Jag blev jättearg. Frågade om jag fick byta grupp. Nepp, det får jag inte. Underbart.
Nästa gång jag skriver en uppsats så får jag väl skriva den slarvigt så att hon tror den är skriven av moi. haaaa
Men men, Det här är inte det enda jag har tänkt på idag. Eller gjort..
Jag drog upp till stan och letade kläder på zara.

Igår var en fin kväll med underbara människor. Och underbar musik.
Mandooooo!
 
Nu ska jag kolla på skräckis och sova.
Mina ögonlock känns som två stora stenblock.

Puss

Vissa människor får mig att känna mig så liten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0