My sister is the opposite of hallelujah

Bohemian raspberry, ben and jerrys!!
mitt choklad-sug  börjar svika mig, är bara sugen på jordgubbar och sånt shit...
har iallafall köpt en BJ. för andra gången i mitt liv ska jag säga er!
menmenmen. vad ska jag skriva?
vädret utanför är fint nu iallafall, himlen är orange och lila.
mitt humör är ganska glatt och jag är rastlös på ett ... fridfullt sätt. Jag brukar vara rastlös fast jag har skitmycket att göra, det har jag i och för sig nu också, men jag känner inte av det vilket är positivt.

Konditionstest imorgon och det är ingen håltimme efteråt. Hur ska jag göra? dagens i-lands problem. ahh

Nu skulle jag vilja ta en lång promenad till havet.. men så tråkigt att gå ensam. Synd att ingen gillar att göra sånt. som jag känner iallafall.


i got nothing more to say
fan vilket meningslöst inlägg!! och jag måste sluta svära.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0