i can see light at the end of the tunnel

hej, jag har verkligen ingen aning om någon läser denna bloggen, Det skulle varit kul att veta, fast jag skriver för min egen skull mest. så kommentera om ni läser?

Men jaaa, idag har jag varit på påskmiddag hos min mormor, jag kan säga er att jag fortfarende mår illa. Hon göder en verkligen när man är där; ska du inte ha en till bit lydia?? joooo det ska du. blablabla usch jag kan inte tänka på mat. är fortfarende så himla mätt :(
Imorgon är det skola iallafall, det känns helt overkligt att  jag måste gå och lägga mig hyfsat tidigt ikväll för att kunna gå upp med tuppen imorgon.. usssssch. jag ska nog sätta igång att plugga. nuu.. har matteläxa och en svenska inlämning..

fint väder idag igen, kärlek

puss
förresten så är jens lekman ganska braaa


Kommentarer
Postat av: kicki

Jag läser :D

2009-04-13 @ 20:35:37
URL: http://kristiness.blogg.se/
Postat av: rebecka

Jag läser :)

2009-04-14 @ 15:56:38
Postat av: HANNEEE

Jag läser ;)

2009-04-14 @ 19:38:02
URL: http://apice.devote.se
Postat av: lydiaaa

kicki; =)

rebecka; vem är du? :D

hanne: :*

2009-04-14 @ 19:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0